Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~DilettantisM | użytkownik

imię i nazwiskoNatalia adresKonin zarejestrowany17.11.2007 @13:53:12 ostatnio na stronie21.11.2011 @20:33:18

dobrze ocenia się cudze prace... a krytyke trzeba przyjąć z podniesioną głową.

kontakt i statystyki
emaile-mail ukryty Gadu-Gadu8647361
digarty18 komentarze761 posty na forum2

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
komentarze
~Kesiooo    27.11.2007 @19:12:25
będzie mi bardzo miło
ciesze sie ze komus sie podobaja moje prace
pozdrawiam i bede zagladac
_______
Komentując oczekuję tego samego od Ciebie
~Kesiooo    27.11.2007 @19:09:00
dziękuje bardzo
_______
Komentując oczekuję tego samego od Ciebie
~UglyGirl    27.11.2007 @18:45:43
Dziękuję bardzo
_______
Beatrycze von Harden
~silvershadow    26.11.2007 @22:08:34
dzieki :D
~PomazanaMazakiem    26.11.2007 @16:38:54
Usuneli mi ! foch. A ja tak chce ją mieć na koncieee!
_______
Dojść można wszędzie
Po cudzych śladach
i słowa jak błędy powtarzać
i za cudzym cieniem bez końca gonić
Rzucając swe myśli na wiatr
~AgataD    26.11.2007 @15:54:43
_______
Oceniaj moje prace!
Nie bądź świnia - nie mścij się!
~lovetrap    25.11.2007 @19:35:18
hehe dzieki xD
_______
Zapraszammm <33333333
~fantasmagoriaa    25.11.2007 @17:29:27
Ja też ^^
~fantasmagoriaa    25.11.2007 @17:09:46
Biszczady,Bieszczady
-Dzina    25.11.2007 @15:57:13
Myślę, że powinnam może dzisiaj albo jutro coś wstawić, bo właśnie niedawno nabazgrałam nowy rys :P
~Ejdzyn    25.11.2007 @13:37:46
dzięki
~Kooty    25.11.2007 @13:33:13
A dziekować dziękować
_______
zapraszam...
~wcr    25.11.2007 @13:31:50
~fantasmagoriaa    25.11.2007 @13:31:34
Masz dobre oko,faktycznie odrobine wyostrzyłam Pozdrawiam i dzieki za ocene
~PomazanaMazakiem    25.11.2007 @13:30:32
Ogolnie tak.
_______
Dojść można wszędzie
Po cudzych śladach
i słowa jak błędy powtarzać
i za cudzym cieniem bez końca gonić
Rzucając swe myśli na wiatr
~PomazanaMazakiem    25.11.2007 @13:25:58
Owszem mi w 1 % przypomina
_______
Dojść można wszędzie
Po cudzych śladach
i słowa jak błędy powtarzać
i za cudzym cieniem bez końca gonić
Rzucając swe myśli na wiatr
~PomazanaMazakiem    25.11.2007 @13:24:24
Spróbuje
_______
Dojść można wszędzie
Po cudzych śladach
i słowa jak błędy powtarzać
i za cudzym cieniem bez końca gonić
Rzucając swe myśli na wiatr
~PomazanaMazakiem    25.11.2007 @13:22:10
No to podzielmy to tak: ja nie lubie mangi typu roznegliżowane panienki, elfy spiczaste nosy czy Naruto itp. Wole taką mange kolorową ;] jesli mozna to tak nazwać
_______
Dojść można wszędzie
Po cudzych śladach
i słowa jak błędy powtarzać
i za cudzym cieniem bez końca gonić
Rzucając swe myśli na wiatr
~PomazanaMazakiem    25.11.2007 @13:20:24
Tak rozumiem ;] Ten teksy oznacza : W wyniku rozmyślen dochodze do wniosku że twoje uwagi wobec mojej osobowości są nie do przyjęcia. ;]
_______
Dojść można wszędzie
Po cudzych śladach
i słowa jak błędy powtarzać
i za cudzym cieniem bez końca gonić
Rzucając swe myśli na wiatr
~PomazanaMazakiem    25.11.2007 @13:16:44
Czy lubisz? xd
_______
Dojść można wszędzie
Po cudzych śladach
i słowa jak błędy powtarzać
i za cudzym cieniem bez końca gonić
Rzucając swe myśli na wiatr
~PomazanaMazakiem    25.11.2007 @13:16:24
;] No ale po co wchodzisz na moj profil jak nie lubisz mangi?
_______
Dojść można wszędzie
Po cudzych śladach
i słowa jak błędy powtarzać
i za cudzym cieniem bez końca gonić
Rzucając swe myśli na wiatr
~Ptasiek07    25.11.2007 @12:57:08
Dziękuję i pozdrawiam
~PatrykRadulak    25.11.2007 @12:46:14
dzięki za komentarz
~Byrka    25.11.2007 @12:20:01
o taak. wrocław jest super! :D
Pozdrawiam! i dzięki za ocenę :P
~aliSjaa    24.11.2007 @22:27:57
dziękuję za wizytę
Poprzednia strona 1 ... 4 5 6 7 Następna strona
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt